شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
فرهنگ ایثار و شهادت در استان بوشهر نهادینه است
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فرهنگ خط سرخ شهادت در استان بوشهر نهادینه است و مردم این استان ولایت‌مدار و در خط سرخ شهادت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در یادواره شهید گمنام و شهدای تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیر المومنین (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدا جایگاه ویژه‌ای در آخرت و نزد ایزد منان دارند، اظهار داشت: بهترین، زیباترین، باارزش‌ترین و پرسودترین شکل ارتحال انسان شهادت است و شهدا در جامعه و آخرت دارای منزلت هستند،

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردمان استان بوشهر از دیرباز با فرهنگ شهادت آشنا هستند افزود: در این راستا شهیدان رئیسعلی دلواری، زائر خضرخان، باقرخان و دیگر علمای بزرگ پرچمدار فرهنگ شهادت در استان بوشهر هستند.

وی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و تیپ تکاوران حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام را مایه اقتدار، افتخار و عزت ایران اسلامی و استان بوشهر دانست و بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با اقتدار و توانمندی خود بارها آمریکاییان متجاوز را در خلیج‌فارس به زانو درآورده است.

فرهنگ ایثار و شهادت در استان بوشهر نهادینه است

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: اکنون نیروی دریایی سپاه با اقتدار و قدرت در خلیج فارس حضور دارد و امنیت پایداری را فراهم کرده است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه وارثان شهیدان مهم و ارزشمندی همچون نادر مهدی و هم رزمانش است که برای نخستین بار هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس را شکستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت در استان بوشهر نهادینه است گفت: استان بوشهر از دیرباز با فرهنگ شهادت آشنا و دارای شهیدان بزرگی در مقابله با استعمار و استکبار است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: فرهنگ خط سرخ شهادت در استان بوشهر نهادینه است و مردم این استان ولایت‌مدار و در خط سرخ شهادت قرار دارند.

یادواره شهید گمنام و شهدای تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیر المومنین ع منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مسجد صاحب الزمان (عج) این تیپ برگزار شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان تجلیل شد.

کد خبر 56055
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار