جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
خدمات دهی به جامعه ایثارگری استان بوشهر افزایش یافت
بوشهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: خدمات دهی به جامعه ایثارگری استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز شهدا اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی برگزاری کمیسیون‌های پزشکی را یک از برنامه‌های مهم بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: در حالی که در سال‌های قبل فقط یک بار در سال این کمیسیون برگزار می‌شد، امسال سه دور این کمیسیون برگزار شد و کسی در نوبت بررسی نیست.

راه‌اندازی بیمارستان اعصاب و روان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه ایثارگران نیازمند حمایت ویژه‌ای هستند خاطرنشان کرد: ایجاد خانه ایثار یکی از برنامه‌های مهم است که مجوز آن برای استان بوشهر گرفته شده و سال آینده کار آغاز می‌شود.

وی از راه‌اندازی بیمارستان اعصاب و روان با همکاری نیروی هوایی ارتش در بوشهر خبر داد و افزود: با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین نیروی متخصص، مشکلات بیماران اعصاب و روان استان حل می‌شود.

ایجاد دهکده سلامت

غلامپور با بیان اینکه ایجاد دهکده سلامت از دیگر برنامه‌ها در استان بوشهر است ادامه داد: ۳ نقطه برای ایجاد این دهکده بررسی شده و با تعیین مکانٰ نسبت به ایجاد آن اقدام می‌شود.

وی حمایت از اشتغال جامعه ایثارگری را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش متقاضیان برای مهارت‌افزایی مد نظر است و تسهیلات خوبی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود که امسال شاهد چند برابرشدن تسهیلات بودیم.

تأمین مسکن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به تأمین مسکن برای جامعه ایثارگری، افزود: زمین مورد نیاز برای این افراد تأمین می‌شود و تا پایان سال زمین به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تعیین نماینده بنیاد شهید در بخشداری‌ها، برگزاری کمیسیون موارد خاص، دیدار حضوری با خانواده شهدا و ایثارگران، پرداخت حق سرپرستی، ارائه مشاوره‌های حضوری، گروهی و تلفنی، تشکیل شورای حقوقی بنیاد شهید و تولید فیلم با موضوعیت شهدا را از دیگر خدمات عنوان کرد.

کد خبر 56056
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار