جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
اداره میراث فرهنگی در شهرستان دیلم راه‌اندازی شد
بوشهر- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری استان بوشهر گفت: به درخواست مردم و پیگیری های سرپرست فرمانداری دیلم، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان راه‌اندازی و سرپرست آن منصوب شد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش دوشنبه شب در آئین معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان دیلم اظهار داشت: سال‌ها خواست مردم شهرستان دیلم ایجاد و راه‌اندازی اداره مستقل در حوزه ما بوده و با هماهنگی و پیگیری سرپرست فرمانداری شهرستان تلاش کردیم تا با انتخاب جوان شایسته دیلمی به عنوان سرپرست اداره این شهرستان، حوزه‌های تخصصی متبوع را در دیلم فعال و تقویت کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: جا دارد از مردم شهرستان دیلم به دلیل عقب ماندگی این سال‌ها در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عذرخواهی کنم و باید این نواقص با کار ویژه و جهادی جبران شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه صنایع‌دستی در دیلم بیان کرد: شهرستان دیلم در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد و می‌طلبد با فعال شدن اداره متبوع، و هماهنگی مستقیم با مجموعه فرمانداری در عمل برای مردم شاهد خبرهای خوش و خیر در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشیم.

گردشگری پا به پای صنعت نفت و گاز حرکت می‌کند

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم در این آئین اظهار داشت: امروز گردشگری پا به پای صنعت نفت و گاز حرکت می‌کند و نشان از قابلیت بالای این حوزه دارد.

محمد اسدی با بیان اینکه می‌توان با گردشگری فرهنگ یک ملت را به دنیا معرفی کرد اضافه کرد: باید ظرفیت‌های گردشگری را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

وی گفت: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه صنایع‌دستی داریم و باید در این زمینه کار کرد تا کمبودها جبران شود و در این راستا ما در کنار شما هستیم.

توسعه گردشگری در دیلم

سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم گفت: راهبرد ما مشخص بوده و کار برای مردم برایم افتخار است.

مجتبی خرم آبادی افزود: با اشرافی که به جغرافیای منطقه دارم و با حمایت مجموعه اداره‌کل و فرمانداری شهرستان دیلم گام‌های مؤثری را در این زمینه بر خواهیم داشت.

در ادامه این آئین مجتبی خرم‌آبادی به عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم معرفی شد.

کد خبر 56073
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار