جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
فعالیت‌های قرآنی خانگی در استان بوشهر گسترش یابد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: فعالیت‌های قرآنی خانگی در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست خادمین یازدهمین برنامه «نوای ملکوت» در بوشهر با بیان اینکه توسعه کار قرآنی یک فرهنگ نبوی و الهی است، اظهار داشت: انسان باید با آموزه‌های قرآنی و دین و دین‌داری به معماری کمال‌افزا خود و جامعه بپردازد.

وی تصریح کرد: همینطور که دشمن قصد دارد با ترویج روح کسالت و انتقال تدبیر انحرافی، روح جامعه را تضعیف و غیر معنوی کند، ما نیز باید با بهره‌گیری از آموزه‌های تربیتی مکتب قرآن و عترت و سیره شهدا، روح امید را به جامعه انتقال بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر گسترش احسان قرآنی، دیانت، روح امید، ولایتمداری و توسعه فعالیت‌های قرآنی خانگی، اظهار کرد: ولایتمداری و اطاعت از رهبری و صیانت از ساحت قرآن و عترت میزان عبور از فتنه‌ها است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بر ترویج فضای دین‌داری، هدایت قرآنی و اسلام‌خواهی تاکید کرد و گفت: رحمت پیامبر اسلام مهر محض برای تمام عالم هستی در تاریخ بشریت است.

سید اسدالله حسینی، رئیس مجمع قرآنیان استان بوشهر، در این جلسه با عنوان این مطلب که ما در تمامی شهرستان‌های بوشهر قاریان جزءخوانی قرآن کریم به روش ترتیل و تحقیق داریم و در آمار در رتبه فراوانی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: انس با قرآن یعنی اخلاص در عمل و داشتن اخلاق متخلق به آیات قرآنی است.

خادمین یازدهمین برنامه «نوای ملکوت»، با حضور اعضای مجمع قرآنیان به‌مناسبت برنامه‌ریزی و هماهنگی مجالس جزءخوانی نوجوانان، بانوان و بزرگسالان ویژه ماه مبارک رمضان در مراکز افق و بقاع متبرکه با آیت‌الله صفایی‌بوشهری دیدار کردند.

کد خبر 56076
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار