پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ با حضور نیروهای انتظامی، راهداری و حمل و نقل، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس برای سلامت و امنیت مسافران در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و پلیس با آماده باش کامل در راه‌ها و معابر درون شهری آمادگی خود را ارتقا داده است و با استفاده از امکانات و با تمام توان به صورت محسوس و غیر محسوس در کنار سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در محورها حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی از ۲۷ اسفند ماه امسال آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان و پلیس بوشهر با تمام توان و امکانات در کنار سایر دستگاه‌ها در محورهای مواصلاتی و فرعی به جهت تأمین امنیت مسافران و حفظ و آرامش شهروندان حضور خواهند داشت.

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد

وی با بیان اینکه همه اکیپ‌های پلیس، اقدامات نظارتی در محورهای مواصلاتی و فرعی و برخورد با تخلفات احتمالی را بر عهده دارند، گفت: پلیس با رانندگان متخلف بویژه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند و همچنین با افرادی که جان و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: امیدواریم شهروندان و رانندگان با لحاظ کردن همه مسائل، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سالی سرشار از امنیت، سلامتی و شادکامی را داشته باشند.

کد خبر 56081
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار