چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
فرهنگ قرآنی در استان بوشهر نهادینه شده است
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ قرآنی در استان نهادینه شده است گفت: در طول سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی صورت گرفته است تا فرهنگ قرآنی در استان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر سه شنبه در نشست اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: موفقیت‌ها و خلاقیت‌ها به تأسی از آیات قرآن مجید است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: بیش از یک دهه است که برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر با روزانه یک جز همراه با تفسیر آن برگزار می‌شود و امسال نیز این برنامه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد

رئیس ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف مردم ابراز داشت: امسال علاوه بر برنامه ترتیل خوانی در حسینیه عاشقان ثارالله، سه برنامه ترتیل خوانی ویژه نونهالان توسط آموزش و پرورش، ترتیل خوانی خواهران از سوی سازمان تبلیغات و نیز ترتیل خوانی نوجوانان به همت اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه اساتید خوبی در استان ناظر بر کیفیت اجرای این برنامه‌ها است گفت: در حوزه قرآن اساتید برجسته ای در استان وجود دارد تا کار با کیفیت بالایی برگزار شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه فرهنگ قرآنی در استان نهادینه شده است گفت: در طول سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی صورت گرفته است تا فرهنگ قرآنی در استان نهادینه شود.

نصرالله غزنوی دبیر ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان نسبت به توجه ویژه به قرآن و برنامه‌های قرآنی گفت: شاید بتوان گفت هیچ استانی طرح مصوب شورای فرهنگ عمومی در زمینه قرآنی ندارد اما در استان بوشهر روز قرآنی، سند چشم انداز قرآنی داشته و پایتخت قرآنی بوده است.

در این جلسه طی حکمی سردار رزمجو با عنوان رئیس ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر منصوب شد.

کد خبر 56085
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار