جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
آموزش‌های مهارتی مشکل بیکاری جوانان در شهرستان دیلم را رفع می‌کند
بوشهر- فرماندار دیلم گفت: برای تأمین نیازهای بازار کار در استان بوشهر به ویژه مناطق صنعتی شمال استان لازم است جوانان جویای کار مهارت‌های فنی خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی عصر سه شنبه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دیلم، اظهار داشت: مهارت‌آموزی به عنوان راهگشای اشتغال نقشی مهم در حل مشکلات جوانان و توسعه استان بوشهر دارد و در این راستا فرمانداری دیلم نگاه ویژه ای به مقوله مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دارد.

فرماندار شهرستان دیلم توسعه رشته‌های فنی و مهارتی بر اساس نیاز بازار کار را در شهرستان دیلم خواستار شد و افزود: تمامی اقشار به ویژه جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان باید از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای حرفه آموزی استفاده کنند.

اسدی با بیان اینکه نبود دانش و مهارت کار مهمترین معضل در امر اشتغال است، اضافه کرد: جایگاه، اهمیت و ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای برای خانواده‌ها ناشناخته باقی مانده و باید نیازسنجی از ضرورت اجرای دوره‌های مهارت آموزی و استفاده بهینه از ظرفیت کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای بیش از پیش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

فرماندار دیلم بیان کرد: نگاه ما به آموزش‌های مهارتی زیرساختی، تسهیل گرایانه و حمایتی است که برای گسترش آن از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی استان بوشهر باید منابع انسانی و جوانان جویای کار را در حوزه فنی و صنعتی توانمند کرد تا بتوان از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده مطلوب کرد.

کد خبر 56087
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار