سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۳۰ هزار عدد مواد محترقه در بوشهر و گناوه کشف شد
بوشهر- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۰ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۶ متهم در عملیات پلیسی مأموران انتظامی شهرستان‌های بوشهر و گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهام صالحی در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های گناوه و بوشهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه اشخاصی در فروش و توزیع مواد محترقه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران در چند عملیات ضربتی و هماهنگ، ۶ نفر فروشنده به همراه تعداد ۳۰ هزار انواع مواد محترقه، اسپره و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق را دستگیر و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌کند ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد کرده و از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 56090
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار