پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۳۵۶ مصوبه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اجرایی شد
بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن تعداد ۳۵۶ مصوبه درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی ۱۱ ماهه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۵۲۴ مصوبه به دستگاه اجرایی و بانکهای عامل ابلاغ شده که ۳۵۶ مورد آن اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

وی بیان کرد: از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، قوانین و مقررات جاری که باعث رفع مشکلات و توسعه سرمایه گذاری در استان می‌شود به صورت مستمر پیگیری می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰ جلسه و ۴۸۲ پرونده بررسی شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است که به طور میانگین در هر جلسه بیش از ۱۰ مورد دستور کار از بنگاه‌های تولیدی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، گردشگری و غیره مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفته که پس از تعیین مصوبه به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاههای تولیدی ازطریق تشکیل جلسات کارگروه تسهیل بصورت هفتگی افزود: هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های لازم نظیرتامین آب و برق و گاز، معافیتهای مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی، رفع مشکلات ارزی و غیره از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در جلسات مذکور است.

کد خبر 56100
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار