پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
زیرساخت‌های لازم برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر فراهم شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی باید تمهیدات لازم برای این ایام اندیشیده شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اسکان و امکانات تغذیه‌ای، بهداشتی و درمانی و مدیریت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خواستار فراهم شدن امکانات اسکان، تغذیه، ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و رفاهی گردشگران شد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای این استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی خاطرنشان کرد: همه مصلاها در نقاط مختلف استان بوشهر برای عرضه محصولات فرهنگی و تولیدات پوشاک در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه این استان در عرصه فرهنگی امسال خوش درخشیده است، اظهار داشت: استان بوشهر در تشکیل و اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی در کشور ممتاز و برتر معرفی شده است.

وی با قدردانی از رئیس جمهور و هیئت دولت در دور دوم سفر استانی به بوشهر و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های مهم افزود: در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر مصوبات مهمی در نظر گرفته شد که با اجرایی شدن آنها تحول مهمی ایجاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به فصل گردشگری در ایام نوروز و ظرفیت استان در این عرصه خاطر نشان کرد: پیش‌بینی شده در ایام نوروز بین هشت تا ۱۰ میلیون نفر گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شود که توجه به برنامه‌های فرهنگی، رفاهی و اجتماعی گردشگران یک ضرورت است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب، و قرارگاه ساماندهی سواحل در استان بوشهر و با قدردانی از اعضای این قرارگاه‌ها تصریح کرد: در مدیریت این حجم گردشگر و مسافر به استان بوشهر همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی استان یک ضرورت است.

کد خبر 56102
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار