شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک استان بوشهر
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی‌های میدانی در خصوص شناسایی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در سطح استان در حدود ۹۰ تولیدکننده، طراح و خیاط است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: به همین منظور و در راستای توسعه و ارتقای این بخش، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.

وی افزود: همچنین پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی ۱۶ واحد تولیدکننده پوشاک ایرانی-اسلامی در استان باید مورد توجه و حمایت لازم قرار گیرند.

برپایی چهار نمایشگاه عفاف و حجاب

پورات یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون چهار نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان گوهرشاد با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در سطح استان بوشهر برگزار شده که آخرین نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: یکی از اقدامات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، برگزاری دوره آموزشی مرتبط با عفاف و حجاب در سطح ادارات و مراکز دولتی است که باید جهت اجرای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

کد خبر 56103
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار