شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پویش همراهان سفر ایمن در استان بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طرح پویش همراهان سفر ایمن به منظور فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی طرح پویش سفر ایمن اظهار داشت: این طرح با شعار «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با همکاری ستاد اقامه نماز همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح که در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در بزرگراه سیراف، مجتمع خدمات رفاهی در کیلومتر ۲۰ برازجان- بوشهر و مجتمع خدماتی در کیلومتر ۴۵ گناوه- بوشهر مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری به اجرا در می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: کمک به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

اخترشناس خاطرنشان کرد: بکارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، کمک به احیا نمایش‌های ایرانی به ویژه نمایش‌های آئینی، سنتی بومی مقصد از دیگر اهداف اجرای این پویش محسوب می‌شود.

کد خبر 56104
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار