پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
گشت مشترک طرح نظارتی ویژه نوروز در گناوه برگزار شد
گناوه- سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: گشت مشترک طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان گناوه برگزار شد.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشت مشترک ویژه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۲ با حضور مدیران و بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی، اتاق اصناف و نمایندگی شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان گناوه برگزار شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان بر شدت بازرسی‌ها به صورت انفرادی و گشت مشترک افزوده خواهد شد.

گشت مشترک طرح نظارتی ویژه نوروز در گناوه برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر کالاهای اساسی و تنظیم بازاری و برخی از خدمات از مهم‌ترین اهداف برپایی گشت مشترک و بازرسی‌ها است.

طیبی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه خبری ۱۲۴ اطلاع داده تا موضوع از طریق واحد بازرسی در اسرع وقت پیگیری شود.

وی بیان کرد: در این گشت مشترک ضمن بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ گرم، آجیل و خشکبار، نانوایی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی تعدادی تخلف کشف و پس از تشکیل پرونده تخلف صنفی جهت رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

گشت مشترک طرح نظارتی ویژه نوروز در گناوه برگزار شد

کد خبر 56117
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار