پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ارتقای زیرساخت‌های ارتباطات در استان بوشهر با جدیت دنبال شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: ارتقای زیرساخت‌های ارتباطات در استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران مجموعه ارتباطات استان بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش‌ها و کوشش‌های خوبی برای توسعه ارتباطات در استان بوشهر هستیم.

وی بیان کرد: در جغرافیای جدید جهانی سه موضوع تولید به ویژه تولید کالاهای استراتژیک، قدرت بالای دفاعی و ارتباطات بسیار مهم و حیاتی است و کشوری که این سه عنصر را نداشته باشد دچار چالش جدی در عرصه اقتدار ملی و بین المللی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ارتباطات را یکی از ارکان اقتدار نظام عنوان کرد و افزود: لازمه حضور در صحنه نظم نوین جهانی و مدیریت جامعه داخلی، مدیریت هوشمند و فوق روز ارتباطات است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نگاه ما به حوزه ارتباطات باید یک نگاه استراتژیک باشد، تصریح کرد: ارتباطات حلقه واسطه بین تمامی عناصر خرد و کلان ملی و بین المللی است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز مرکز ارتباطات بوده است، افزود: در استان بوشهر اول چیزی که در این حوزه نیاز است بحث معرفتی حوزه ارتباطات است و باید برای مردم و مسئولین اهمیت حوزه ارتباطات و نقش آن در زندگی، جامعه و اقتدار ملی و بین المللی بیان شود.

کد خبر 56118
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار