پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان بوشهر ممنوع شد
بوشهر- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهابی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی پلیس راهور و در آستانه سفرهای نوروزی، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوختی در محورهای استان تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی به دلیل تقارن با ماه رمضان زودتر شروع می‌شود، به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده‌ها، تردد وسایل نقلیه سنگین از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در برخی محورهای استان ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی با پلیس راهور ناجا، تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت هفت روز پنجشنبه ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین سال آینده در محورهای اصلی استان ممنوع است.

شهابی در خصوص محدودیت در محور دالکی- کنارتخته به عنوان شریان ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی از ۲۴ اسفند سال جاری تا پایان ۱۴ فروردین ممنوع است.

وی گفت: در محور ساحلی بوشهر- بندریگ- گناوه نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استنثای حاملان مواد سوختی از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع است.

کد خبر 56123
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار