جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
روند اسلامی شدن دانشگاه فرهنگیان تقویت شده است
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: روند اسلامی شدن دانشگاه فرهنگیان تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی عصر چهارشنبه در دوره تربیت مربی مبلغ دانشگاهی که در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: شاهد اقدامات تحولی شگرفی در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور بیش از ۶۰ اقدام تحولی در دانشگاه داشته اند، گفت: تشکیل هیئت امنای دانشگاه به ریاست رئیس جمهوری برای نخستین بار از بدو تأسیس این دانشگاه میسر شده و این مهم بی سابقه بوده است.

درویشی در ادامه بیان داشت: از ابتدای حضور دکتر صحرایی در دانشگاه تاکنون روند اسلامی شدن دانشگاه تقویت شده و ما شاهد ارتباط بیشتر حوزه با دانشگاه در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز ما شاهد تقویت مناسبات این دانشگاه با حوزه هستیم و برپایی کرسی ترویجی علمی اساتید حوزه و دانشگاه در این دانشگاه و در حوزه علمیه حاکی از نزدیک شدن بیشتر حوزه و دانشگاه فرهنگیان در این استان دارد.

درویشی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی مادر، راهبردی، استراتژیک و مأموریت گرا است، متذکر شد: به تازگی نیز حوزه علوم اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: قطعاً حضور این مبلغان با توجه به مباحث تخصصی که در این دوره برای حضور دانشگاه‌ها و فعالیت تبلیغی فرا می‌گیرند، در ترویج معارف دینی و اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

کد خبر 56125
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار