سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
دوره تربیت مربی مبلغ دانشگاهی در استان بوشهر برگزار شد
بوشهر- دوره تربیت مربی مبلغ دانشگاهی با حضور مدیر امور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: دوره تربیت مربی مبلغ دانشگاهی در استان بوشهر توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و نهاد رهبری این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی گفت: این دوره که برای برادران مبلغ به نام شهید بهشتی و برای خواهران مبلغه نیز به نام رسالات نامگذاری شده است، طی ۶ ماه برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: مبلغان حاضر در این دوره بر اساس معیارهایی شناسایی و سطح سنجی شده و کسانی هستند که توانمندی اولیه برای حضور در فضای تبلیغی دانشگاه‌های استان را کسب کرده اند و در نهایت از آنها برای حضور در دوره دعوت شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در طی این دوره شش ماهه، هر ماه یک نشست دو روزه به صورت حضوری برگزار می‌شود و هر هفته نیز جلسات مجازی با تدریس اساتید کشوری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در نهایت اساتید دوره بر اساس ملاک‌ها و معیارهای دوره حاضرین را مورد ارزیابی نهایی قرار داده و پذیرفته شدگان جهت حضور در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دانشگاه‌های استان استفاده خواهند شد.

چند کارگاه تخصصی نیز پس از آئین افتتاحیه دوره در دو بخش برادران و خواهران در سالن همایش و سالن کنفرانس پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای شرکت کنندگان در دوره برگزار شد.

کد خبر 56126
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار