پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
توسعه آبرسانی به شهرستان جم/ ذخیره آب زیرزمینی تقویت می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه آبرسانی به شهرستان جم خبر داد و گفت: به مناسبت نکوداشت روز جم پروژه‌هایی با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنج شنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمران شهری شهرستان جم با تبریک روز جم و بهار طبیعت و قرآن و قدردانی از تلاش مسئولان در تحقق مطالبات مردم و اجرای بزرگ، اظهار داشت: تلاش مسئولان نظام اسلامی در همه عرصه‌ها رفاه و آسایش مردم و رضایت‌مندی خداوند متعال و آحاد جامعه است.

استاندار بوشهر با اشاره به توافق جمهوری اسلامی ایران با کشور عربستان، به فتح مکه توسط پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و توانمندی، و ضعف و مشکلات در جبهه دشمن با بزرگ‌منشی ایران اسلامی با عربستان ارتباط برقرار می‌کند.

وی ارتباط با عربستان را کار پیامبرگونه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در این راستا از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور تشکر می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه نظام اسلامی را خدمتگزار مردم است، خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی، واحدهای صنعتی و خدماتی در شهرستان جم حکایت از تلاش مسئولان اجرایی و توجه به مطالبات مردم است.

استاندار بوشهر با بزرگداشت ۲۴ اسفند روز نکوداشت شهرستان جم، بیان کرد: از دهه مبارک فجر تا امروز و در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر طرح‌های مهمی در شهرستان جم افتتاح شده است.

وی پروژه آبرسانی به جم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این پروژه که ۱۴ سال پیش اجرایی شده بود با تدابیر ویژه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و با بسیج همه امکانات زمینه تسریع و تکمیل آبرسانی جم فراهم شد که این مهم حاصل وحدت، همدلی و مجاهدت مسئولان است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: با آبگیری سد باغان و اتمام خط انتقال آب از سد به پالایشگاه گاز شهرستان جم برای نخستین بار چاه‌های آب در این شهرستان بسته و ذخیره آب زیرزمینی در منطقه تقویت می‌شود.

وی یادآور شد: در یک ماه اخیر و از دهه فجر تاکنون، امروز سومین مراحل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در جم شاهد هستیم که این گونه فعالیت و خدمات در نظام اسلامی بی‌نظیر است و نشان از توجه ویژه مسئولان اجرایی به خواسته‌های مردم است.

کد خبر 56137
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار