شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
استان بوشهر پیشتاز توسعه زیرساخت‌های آموزشی حوزه علمیه است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر پیشتاز توسعه زیرساخت‌های آموزشی حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح جمعه در آئین بهره‌برداری از ساختمان مؤسسه آموزش عالی خواهران بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های آموزشی حوزه‌های علمیه در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اضافه شدن ۱۸۳ هزار مترمربع به فضاهای حوزه علمیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: فضاهای آموزشی حوزه‌های علمیه استان بوشهر افزایش یافته است.

امام جمعه بوشهر از توجه دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی به حوزه‌های علمیه قدردانی کرد و گفت: همکاری و مجاهدت مسئولان استان بوشهر در تحقق برنامه‌های حوزه علمیه قابل ستایش و قدردانی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به استقرار حوزه علمیه از شمالی تا جنوبی‌ترین شهرهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ساخت حوزه علمیه خواهران و برادران توسعه قابل توجهی یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به برکات و آثار حوزه علمیه در جامعه بیان کرد: جامعه‌ای که دارای برنامه مطلوب، تولید منابع محتوا و کارآمد است آن جامعه دینی، سالم و موفق است که یکی از آنها زیرساخت لازم آموزشی است.

وی با بیان اینکه این استان در تولید زیرساخت آموزشی حوزه علمیه در کشور مقام برتر دارد گفت: این استان در بخش‌های مختلف دانشی، پژوهشی، تحقیقی و تولید علم در عرصه حوزه علمیه موفق عمل کرده است.

کد خبر 56143
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار