چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۶۴ سامانه ثبت تخلف و ۱۹ دوربین نظارت در استان بوشهر فعال است
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ابلاغ کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده ها خبر داد و گفت: ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در استان بوشهر فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل مجموعه راهداری و پلیس راه‌ها در راستای امنیت راه و ترافیک همواره در اولویت است.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش سوانح در ایام نوروز به عنوان دوره زمانی پرتردد، ابلاغیه کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده‌ها برای رعایت توسط ناوگان عمومی صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: با توجه به ابلاغیه کاهش سرعت، تمام دوربین‌ها در مرکز مدیریت راه‌ها طبق همین مصوبه اصلاح شده اند و اعمال جریمه می‌کنند.

لزوم رعایت ایمنی در جاده‌ها

وی خاطر نشان کرد: ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در استان بوشهر فعال است.

اخترشناس تاکید کرد: اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام تمهیدات لازم جهت داشتن سفری شاد و ایمن برای هموطنان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: مسافران نیز ضمن زمان بندی مناسب سفر خود در بازه‌های نوروزی به رعایت نکات ایمنی اهتمام ورزند و رانندگان در طول مسیر هر سه ساعت یک بار در مجتمع خدمات ایستگاهی بین راهی استراحت کوتاه کنند.

کد خبر 56145
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار