سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ظرفیت‌های گردشگری بوشهر معرفی شود/ لزوم آماده‌سازی روستاها
بوشهر- فرماندار بوشهر با تاکید بر لزوم آماده‌سازی روستاها برای حضور مسافران نوروزی گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بوشهر معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح جمعه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز شهرستان بوشهر اظهار داشت: به منظور ایجاد شرایط لازم برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی در بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به احادیث ائمه اطهار پیرامون اهمیت و فواید سفر تاکید کرد: مدیران شهرستان برنامه‌های پیشنهادی خود را در جهت تسهیل و ایجاد رونق در سفرهای نوروزی به فرمانداری اعلام کرده و همه تلاش خود را در راستای خدمت به گردشگران و مسافرین انجام دهند.

فرماندار بوشهر نوروز را ظرفیت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان دانست و افزود: در روستاهای هدف گردشگری باید برنامه‌های مناسب برای حضور گردشگران اجرا شود.

وی آماده سازی ورودی شهرستان بوشهر و معرفی این ظرفیت‌ها در آن مجموعه را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای این منظور باید پای کار باشند.

رحیمی استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهرستان را ضروری دانست و معرفی یکایک ظرفیت‌های شهرستان در طول نوروز از سیمای استان را خواستار شد.

کد خبر 56146
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار