پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی ناکام مانده است
بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: بندگان مخلص خدا ویژگی‌هایی دارند که از جمله رفتارشان با مردم با تواضع و فروتنی است و با کسانی که با آنها برخورد ناشایستی دارند با سلامت برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بندگان خاص خدا شب زنده دار و اهل قیام و قعود هستند افزود: این افراد نیمه‌های شب پاره‌ای از شب بیدارند و توجه به خدا دارند، توجه به معاد دارند و به عظمت خدا فکر می‌کنند

امام‌جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب بر امید آفرینی تاکید کردند؛ یکی از کارهای دشمن از ابتدای انقلاب یاس آفرینی بوده است و می‌خواهند ملت را نامید کنند.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت سال ۶۹ جمعی به یکی از مسئولین نامه‌ای نوشتند که ملک و ملت به لبه ویرانی وحشتناک رسیده است و ۳۰ سال بعد هم همین حرف‌ها می‌زنند و دائم از این حرف‌ها هست، توجه نکنید.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه قدرت این انقلاب روز به روز بیشتر می‌شود افزود: کسانی که دلشان پر از امید است همه چیز را امید بخش می‌بینند. ملت بزرگ ما امیدوار است و هیچ گونه یاس و ناامیدی ندارد. آینده روشن و امید بخش است.

امام جمعه عسلویه سالگرد ارتحال یادگار امام (ره) حاج سید احمد خمینی را گرامی داشت و افزود: او امین امام و یاور صدیق امام بود. در وصیت‌نامه‌اش نوشته که تمام تلاشم برای تقویت اسلام، نظام و امام بوده است و به آن ایمان و رضایت دارم و در آرامش کامل هستم. به فرزندانم حسن و برادرانش وصیت می‌کنم که همیشه سعی کنند در خط رهبر حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است.

وی پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و حلول سال نو را تبریک گفت و ادامه داد: در ورود به ماه رمضان و سال جدید باید حواسمان باشد با گذشت از دیگران و با دلی صاف بدون کدورت وارد ماه رمضان و سال جدید شویم و اگر کسی از ما رضایت ندارد حلالیت بطلبیم.

هاشمی نژاد اضافه کرد: در آخرین نماز جمعه سال هستیم و یاد نمازگزاران متوفی که سال‌های گذشته در کنار ما بودند و دارای روحیه دینی و مذهبی بودند و در نماز جمعه حضور داشتند را گرامی می‌داریم.

امام جمعه عسلویه به توافق ایران و عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: این توافق بعضی‌ها را سوزاند ان شاالله این توافق باعث خیر و برکت برای دو ملت مسلمان ایران و عربستان شود برای دولت انقلابی و مردمی در خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت داریم.

کد خبر 56156
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار