جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
آب مورد نیاز مردم تنگستان تامین شود/ لزوم نوسازی شبکه‌های آبرسانی
بوشهر- امام جمعه اهرم با تاکید بر لزوم نوسازی شبکه‌های آبرسانی در شهرستان تنگستان گفت: آب مورد نیاز مردم تنگستان تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه این هفته نماز جمعه اهرم عنوان داشت: همانطور که نوروز و نو شدنِ سال و نو شدن طبیعت مورد تکریم قرار گرفته است، مهم‌تر از نو شدن طبیعت، نو کردن اخلاق و معرفت ما به خود و معرفت ما به خداوند است.

وی اضافه کرد: نو و زیبا کردن باطن با نور قرآن و نو کردن باطن خود با معرفت ائمه معصومین علیهم السلام نکته اساسی در تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن در ماه مبارک رمضان است.

پهلو زاده بیان کرد: برای همه امور هزینه می‌کنیم اما برای آخرتی که نا متناهی است و فقر مطلق هستیم از همین الان باید.

امام جمعه اهرم با اشاره به توافق ایران و عربستان افزود: سران عربستانی که با راه اندازی «مرکز اعتدال» به دنبال براندازی نرمِ دولت‌های مردمی بودند امروز مجبور می‌شود تمام شرایط ایران را بپذیرد و هیچ امتیازی به آنها داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: این تفاهم‌ها نشانه خارج شدن سران عربستان از اعتدال است که خون صدها هزار نفر از مردم یمن و سوریه و عراق و دیگر کشورها در جنگ نیابتی به گردن آنهاست.

پهلوزاده تاکید کرد: این تفاهم نامه بیشتر با نگاه اقتصادی توسط سه طرفِ تفاهم منعقد شده و در مباحث سیاسی بین المللی همه تفاها ها با نگاه سود محور است و تا تفاهمی به سود طرفین نباشد محقق نمی‌شود.

وی بیان کرد: این تفاهم یک پیروزی برای ایران اسلامی است که با صبر و حوصله و با نگاه راهبردی به روابط کشورهای همسایه در حال کم کردن تنش‌های همسایگان است.

امام جمعه اهرم تاکید کرد: تنها کسی که از این شرایط رو به بهبود کشورهای همسایه و تفاهم نامه‌ها متضرر خواهد شد، رژیم غاصب صهیونیستی است که روز به روز به اضمحلال نزدیک تر می‌شود.

وی گفت: با توجه به شروع فصل گرما و مصرف بیشتر آب، مسئولین نسبت به مدیریت آب ورودی به شهرستان و نسبت به ترمیم شبکه و استفاده‌های غیر مجاز اقدامات لازم برای پایداری شبکه آبرسانی انجام بدهند و نسبت به برنامه‌های نوبت بندی آب هم اطلاع رسانی صورت بگیرد.

پهلوزاده تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در ایام تعطیلات عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان در کنار ساحل و منطقه خاییز نسبت به پدیده منکر کم حجابی و همچنین روزه خواری هم اقدام فرهنگی و هم اقدام قانونی انجام دهند که کم کاری در این زمینه از هیچ مجموعه‌ای قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: راجع به ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی شهر از مجموعه شورا و شهرداری تشکر می‌کنیم اما نسبت به تکریم ارباب رجوع و حل و فصل پرونده‌های باقیمانده از سال‌های قبل تسریع در این امور موجب رضایت موردم خواهد بود.

کد خبر 56157
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار