جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۱۰ هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی استان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر نقش ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را در عرصه‌های مختلف مهم دانست و اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران در عبور انقلاب اسلامی از بحران‌ها و اغتشاشات و دفاع از ارزش‌ها مهم و کلیدی است.

استاندار بوشهر بر تقویت اتحاد و همدلی در خنثی شدن اهداف و ترفندهای دشمنان تاکید کرد و افزود: عزت و اقتدار ایران در جهان روز به روز افزایش می‌یابد و توافق عربستان با ایران نشان از جایگاه مهم جمهوری اسلامی در منطقه و غرب آسیا است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر، خاطر نشان کرد: پیشرفت مطلوب مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سبب شد دور دوم سفرها زودتر از موعد مقرر محقق شود.

محمدی‌زاده عملکرد استان بوشهر در عرصه عمرانی و سرمایه‌گذاری را موفق دانست و بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی استان مصوب شد که زمینه تکمیل و اجرای طرح‌های گوناگون جدید عمرانی را فراهم کرده است.

وی گفت: هزار میلیارد تومان به جاده ساحلی بوشهر - دیر، ۸۰۰ میلیارد تومان به باند دوم جاده ساحلی بوشهر به گناوه، هزار میلیارد تومان به خروجی دوم بوشهر اختصاص یافت.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۹۰ تاکنون به ظرفیت ۱۰۵ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر اجرایی شد و از سال گذشته تاکنون به حجم ۱۲۸ هزار مترمکعب به طرح‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر افزوده شده است.

محمدی‌زاده جذب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر تفاهم‌نامه‌های مختلفی با بخش خصوصی به ارزش ۷۶۰ هزار میلیارد تومان منعقد شد که تحقق این طرح‌ها تحول شگرف و قابل توجهی در استان بوشهر در حوزه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند.

در این نشست از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان بوشهر تجلیل شد.

کد خبر 56184
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار