شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها در استان بوشهر به صفر رسید
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۹۷ درصد قتل‌ها در استان خبر داد و گفت: طی سال جاری سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها در استان بوشهر به صفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام نوروز اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی هستیم و در بسیاری از شاخص‌ها شاهد بهبود عملکرد هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه شرارت، نزاع دسته‌جمعی و تصادفات دارای کمترین میزان وقوع است ادامه داد: طی سال جاری سرقت طلا و جواهرات از فروشگاه‌ها و سرقت از بانک‌ها به صفر رسیده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش ۲ درصدی وقوع سرقت در استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در ۲۷ درصد از سرقت‌ها عین کالای سرقت شده کشف و به مالک بازگردانده شده است.

کشف ۸۸ درصد جرایم خشن

وی از کشف ۸۸ درصد جرایم خشن استان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: طی سال جاری ۶ هزار و ۳۶۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است. در زمینه دستگیری معتادان متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سردار سوسنی از کشف ۴۸ هزار عدد مواد محترقه، یک میلیون و ۱۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد و افزود: در زمینه تصادفات ۲۵ درصد و در زمینه فوتی‌های ۱۱ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در راستای امنیت طی سال جاری ۲ شهید امنیت داشته‌ایم تاکید کرد: سه هزار و ۵۰۰ مشمول خدمت وظیفه در سال جاری به مراکز آموزشی اعزام شده‌اند.

کشف ۹۷ درصد قتل‌ها

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۹۷ درصد قتل‌ها در استان خبر داد و افزود: ۲۰۸ محکوم تحت تعقیب نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی از کشف ۸۲ درصدی سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و بیان کرد: در زمینه سرقت به عنف شاهد کاهش ۸۲ درصدی و در زمینه سرقت منازل کاهش ۹ درصدی را داشته‌ایم.

سردار سوسنی با اشاره به افزایش ۳۶ درصدی کشف کالای قاچاق در استان تصریح کرد: در زمینه احتکار کالای اساسی ۲۲ فقره و در زمینه زمین‌خواری ۳۵ فقره کشفیات داشته‌ایم.

افزایش ۱۱۷ درصدی کشف زمین‌خواری

وی از افزایش ۱۱۷ درصدی کشف زمین‌خواری در استان خبر داد و افزود: چهار میلیون و ۳۵۲ هزار متر مربع زمین به ارزش یک تریلیون و ۶۶۶ میلیارد ریال ارزش زمین‌خواری در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر میزبان کشفیات قاچاق در استان طی سال جاری را ۷۱۴ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۳۴ مرحله طرح مبارزه با قاچاق در استان اجرا شده که ۹۲۱ پرونده تشکیل و ۹۳۴ نفر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش ۴ درصدی شکل‌گیری جرایم سایبری در استان بوشهر طی سال جاری اضافه کرد: بیش از ۹۷ درصدی جرایم سایبری در استان بوشهر کشف شده است.

کد خبر 56190
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار