جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر رفع می‌شود
بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیری مسئولان دستگاه‌های مختلف مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: با همه توان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی شاهد بررسی مشکلات ۲۰ شرکت تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستیم.

صفوی بیان کرد: مسائل و مشکلات مختلف شرکت‌های خصوصی به صورت ویژه دنبال می‌شود و با تأمین نیازها در تلاش هستیم که زمینه افزایش اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

ارائه تسهیلات به واحدها

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای شرکت‌های فعال در این منطقه، دریافت تسهیلات و رفع مشکلات بانکی است که با جدیت دنبال می‌شود.

رسول رستمی تأمین سرمایه در گردش را یکی از مهمترین مطالبات دانست و افزود: در این نشست، مسائلی همچون تأمین تسهیلات، رفع مشکلات با محیط زیست، حسابرسی تأمین اجتماعی، برق و… مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

رفع مشکلات و چالش‌ها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار این منطقه تاکنون، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای نخستین بار تشکیل شده است که امیدواریم شاهد رفع مشکلات و چالش‌ها باشیم.

احمد دشتی‌زاده با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان بوشهر برای گره‌گشایی از کار تولید بیان کرد: شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، مالیات و… شاهد رفع آن باشیم.

کد خبر 56207
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار