جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
پایگاه انتقال خون کنگان راه‌اندازی شد
بوشهر- پایگاه انتقال خون کنگان پس از یک ماه و نیم عملیات بازسازی مجدداً آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرماندار کنگان صبح یکشنبه در این آئین گفت: ما در کنگان به دلیل وجود بخش صنعت و امکان رخ دادن حوادث غیرمترقبه، به بانک خونی مستقل و مجهز نیاز داریم.

مهدی قاسمی ضمن تقدیر از اقدامات پالایشگاه ششم جهت همراهی با پایگاه انتقال خون کنگان اظهار داشت: شرکت‌های صنعتی که مسئولیت‌های اجتماعی پیرامون خود را در نظر می‌گیرند، همان شرکت‌هایی هستند که برای نیروی انسانی خود نیز ارزش قائل هستند و ما نیز به این شرکت‌ها که باعث و بانی کار خیر می‌شوند توجه ویژه ای خواهیم داشت.

وی بیان کرد: شهرستان کنگان کلی از خدمات بهداشتی و درمانی را به شهرستان‌های همجوار بدون هیچ منتی و با کمال افتخار پوشش می‌دهد.

مدیر پایگاه کنگان، ضمن تشکر از همه ارگان‌هایی که در بازسازی پایگاه انتقال خون کنگان نقش داشته‌اند گفت: از زحمات شهرداری کنگان قدردانی می‌کنم که که کارهایی نظیر رنگ آمیزی، تأمین روشنایی و درختکاری محوطه پایگاه را انجام دادند.

کرمی افزود: همچنین به نوبه خود از نمایندگان مجتمع گاز پارس جنوبی بابت همیاری‌هایی که با این پایگاه انجام داده‌اند سپاسگزارم.

سطحانیان معاون شهرداری کنگان گفت: خوشحالیم که توانستیم گامی کوچک برای پایگاه انتقال خون برداریم و امیدواریم این ارتباط در آینده هرچه بهتر و بیشتر ادامه یابد و وظیفه همه دستگاه‌ها است که متوجه اهمیت انتقال خون باشند.

کد خبر 56210
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار