جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
اخراج نیروهای بومی شرکت‌ها در دیلم پذیرفتنی نیست
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: اخراج نیروهای بومی شرکت‌ها در دیلم پذیرفتنی نیست و این نیروها تا سه ماه آینده بازگشت به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون کارگری شهرستان دیلم ضمن حمایت از بکارگیری و ادامه کار نیروهای بومی اظهار داشت: با توجه به پیگیری و رایزنی‌های چند روز گذشته با مسئولین کشوری و استانی تا سه ماه آینده نیروهای در لیست تعدیل و اخراج قرار گرفته بازگشت به کار خواهند شد.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: پذیرفته نیست در شهرستانی که نیروهای بیکار وجود دارد از استان‌های دیگر نیروی کار بکارگیری شود و یا نیروی کار بومی از کار اخراج شود.

وی گفت: شرکت‌های مجاور باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود خدمات بیشتری به شهرستان ارائه دهند.

اسدی تاکید کرد: برای ما قابل پذیرش نیست تمامی خدمات از جمله امنیت کامل به شرکت‌ها داده شود و تنها آلودگی آن نصیب مردم ما شود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: شرکت‌های مجاور باید تعامل بیشتری با فرمانداری و مجموعه اداره کار شهرستان داشته باشند تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم‌.

در هفته گذشته اخراج تعدادی از نیروهای بومی از شهرستان‌های گناوه و دیلم شاغل در پروژه تلمبه خانه انتقال نفت شماره یک گوره به جاسک باعث اعتراض این نیروها و درخواست برای بازگشت به کار شد.

کد خبر 56216
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار