شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
نیروی کار تخصصی برای شرکت‌های استان بوشهر تامین می‌شود
بوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تمامی نیروی‌های کار و متخصص شرکت‌های استان بوشهر را تأمین خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون کارگری شهرستان دیلم اظهار داشت: با تعاملی که با مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای داشته‌ایم تمامی نیروی‌های کار و متخصص شرکت‌های استان بوشهر را تأمین خواهیم کرد، و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: زیبنده مدیران دولت اسلامی نیست که از حق کارگر و نیروی خود دفاع نکنند و شاهد بیکار شدن نیروی خود آن‌هم در آستانه شب عید باشد.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: مطابق قانون، از سال ۱۴۰۲ همه قراردادهایی که در شهرستان دیلم منعقد می‌شود، باید در شعبه دیلم کد کارگاه صادر و همه بیمه شدگان که در شهرستان دیلم فعالیت دارند، خدمات خود را از شعبه دیلم دریافت می‌کنند.

محمد جواد بازدر هوا افزود: استان بوشهر دارای ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر مستمری‌بگیر است و ماهیانه مبلعی در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان حقوق مستمری پرداخت می‌کند، حق استان و شهرستان است تا قراردادهایی که منعقد می‌شود توسط استان‌های دیگر گرفته نشود و عوائد آن به استان و شهرستان برسد.

کد خبر 56218
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار