جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
دادگاه بوشکان افتتاح شد
بوشهر- دادگاه عمومی بخش بوشکان شهرستان دشتستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح دادگاه بوشکان ضمن تقدیر از تمامی دستگاه‌ها، نهادها و کسانی که در راه اندازی این دادگاه کمک کردند، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه دسترسی آسان مردم به عدالت و خدمات رسانی قضائی در نقاط مختلف است.

مهدی مهرانگیز افزود: به همین منظور با همکاری و تلاش همه مسئولان اجرایی و قضائی در جهت مرتفع کردن مشکلات مردم گام بر می‌داریم که با همین همکاری و همدلی مسئولان موجبات راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان فراهم شد.

دادگاه بوشکان افتتاح شد

مهرانگیز به عدالت اجتماعی و تکریم مراجعین و خدمات رسانی مناسب قضائی به مردم اشاره کرد و گفت: با راه اندازی دادگاه بخش بوشکان مردم این بخش ضمن دسترسی آسان و بهره مندی از خدمات قضائی لازم نیست جهت استفاده از خدمات قضائی به حوزه‌های قضائی دیگر مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: امور مربوط به افتتاح دادگاه بخش کاکی نیز انجام شده است که به زودی شاهد راه اندازی آن نیز خواهیم بود.

مراسم افتتاح و راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان با حضور مسئولان قضائی دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان و امام جمعه و بخشدار و سایر مسئولان برگزار شد.

کد خبر 56220
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار