جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۳ کمپ برای حضور گردشگران در بوشهر آماده شد
بوشهر- شهردار بوشهر گفت:‌ بندر بوشهر با سه کمپ پارک شغاب، پارک جفره علیباش و دهکده گردشگری میزبان گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری در بازدید از کمپ‌های نوروزی در بوشهر اظهار کرد: شهرداری بوشهر تمامی تمهیدات لازم را اندیشیده شده تا این بندر میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشد.

وی بیان کرد: بندر بوشهر با سه کمپ پارک شغاب، پارک جفره علیباش و دهکده گردشگری میزبان گردشگران نوروزی می‌شود که در صورت نیاز کمپ چهارم نیز در پارک لیان برپا می‌شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر تمام نیازهای مسافران اعم از آب، برق، سرویس بهداشتی و حمام عمومی را در کمپ‌ها تأمین کرده تا مسافران نوروزی سفری بدون دغدغه را در سواحل خلیج فارس سپری کنند.

وی افزود: بوشهر با وجود بافت قدیمی، ساحل چشم‌نواز، دهکده گردشگری ساحلی و یکی از بزرگ‌ترین چرخ و فلک‌های کشور، جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جایی داده است که با آب و هوایی کاملاً مطبوع و بهاری مقصدی جذاب برای مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

حیدری اظهار کرد: شهرداری بوشهر از ماه پیش خود را مهیای میزبانی از مسافران نوروزی کرده از این رو مسافران می‌توانند آسوده خاطر به این بندر تاریخی سفر کرده و از جاذبه‌های آن لذت ببرند.

وی با دعوت از هم‌وطنان برای سفر به بندر بوشهر، یادآور شد: بوشهر در سالیان گذشته همواره در بین مقصدهای اصلی و نخست گردشگران نوروزی قرار داشته است که به فراخور این جایگاه اقدامات قابل توجهی برای اسکان شایسته مسافران تدارک دیده شده است.

کد خبر 56222
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار