جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
پلمب رستورانی که زباله‌ها را در ساحل بوشهر تخلیه می‌کرد
بوشهر- مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر از پیگیری‌های این سازمان برای پلمب یک رستوران متخلف در بوشهر به‌دلیل تخلیه زباله در ساحل بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کارمزد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه عید نوروز و ورود مسافران نوروزی، به دلیل تخلف در دفع زباله‌های یک رستوران و در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی، برای یک رستوران آلوده‌کننده ساحل در بوشهر حکم پلمب صادر شد.

وی اضافه کرد: حفظ محیط زیست دریایی و تمیز نگهداشتن ساحل بوشهر در ایام نوروز، خط قرمز مدیریت شهری در بوشهر بوده و در این حوزه با متخلفان به‌سرعت و به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در همین راستا با توجه به تخلیه زباله در نوار ساحلی در اسرع وقت پیگیری برای شناسایی متخلف انجام و مشخص شد رستورانی ساحلی اقدام به تخلیه زباله در محدوده ساحل کرده است.

مدیرعامل پسماند شهرداری بوشهر افزود: در ادامه با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره حقوقی شهرداری، دادستان با نگاه ویژه و اولویت دار به موضوع رأی به پلمب رستوران متخلف داد.

وی عنوان کرد: بوشهر همواره به عنوان شهری پاک و تمیز میزبان مهمانان نوروزی خود بوده و در این زمینه برای امسال نیز تدابیر ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 56253
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار