پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
برخی طرح‌ها در دشتستان به رغم جذب اعتبار لازم همچنان معطل است
بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی طرح‌ها در این شهرستان به رغم جذب اعتبار لازم همچنان معطل است.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان را به عنوان اولویت مهم در دستور کار داریم و به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در گفت‌وگو با تعدادی از مدیران عمرانی استان طرح‌های عمرانی فعال دشتستان را مرور کردیم، متأسفانه با گذشت ماه‌ها و علیرغم جذب اعتبار لازم، برخی طرح‌ها همچنان معطل است و به پیش نمی‌رود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه پاسخی هم برای مردم نداریم بجز اینکه اگر این روند ادامه یابد جزئیات را با مردم در میان بگذاریم.

وی ادامه داد: خیلی تلاش می‌کنم که بدون حاشیه امور مردم به سرانجام برسد اما وقتی ضعف عملکردی می‌بینیم چاره‌ای جز استفاده از اختیارات قانونی خود نداریم.

رضایی بیان کرد: قبلاً هم گفته‌ام که ظرفیت استان برای اجرای پروژه، توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات مردم بسیار بالاست اما اراده مدیریتی کافی وجود ندارد.

وی در مورد بودجه نیز گفت: به رغم اصلاحات مثبت و با وجود تلاش‌های فراوان همکاران همچنان از لایحه بودجه سال آینده دفاع نمی‌کنم و آن را رویایی، غیرواقعی، تورم‌زا و کاهنده سرمایه اجتماعی می‌دانم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: معتقدم که دولت در تدوین لایحه بودجه ملاحظات سیاسی را بر کار کارشناسی و علمی ترجیح داده است و نه تنها تحولی در آن رخ نداده بلکه نگارندگان به دنبال اداره روزمره دولت بوده‌اند.

کد خبر 56261
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار