پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مسلمانان جهان بویژه مردم ولایتمدار و شریف جزیره خارگ تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ به شرح زير مي باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ "سوره بقره آیه 185"

 

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به مردم مومن جزیره خارگ که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

و چه نیکو ماهی است که شما عزیزان ، گرسنگی و خستگی را برای حلاوت رضایت و قرب حضرت دوست تحمل می نمایید و با برپایی مناسک عبادی، نمازهای جماعت، تعقیبات و اذکار خاصه و سفره های افطاری نمایی از فرهنگ ناب، اصیل و مورد تاکید اسلامی را محقق می نمائید.

 

بنده ضمن تبریک این ماه مبارک به تمام مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و ولایت مدار جزیره مقاومت خارگ، امیدوارم بهرمندی لازم از این ماه پرفیض، برکت نصیب همه روزه داران عزیز گردیده و با دعا و نیایش و شب زنده داری و یاد کردن محرومین و مستضعفان و مظلومان جهان، از این سفره رحمت الهی، بهره لازم را برداشت نماییم.

کد خبر 56320

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار