پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تردد در جاده‌های استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافت
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۷۷ دستگاه وسیله نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در جاده‌های استان بوشهر تردد کردند.

وی بیان کرد: بر اساس تحلیل تردد در ۶۰ جاده اصلی مجهز به تردد شمار برخط استان بوشهر، از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: سه میلیون و ۹۳۱ هزار و ۱۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان بوشهر وارد و سه میلیون و ۴۱۳ هزار و ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده و بقیه ترددها نیز درون استانی است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی از این استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۲ و ۲۵ درصد افزایش دارد.

اخترشناس میانگین سرعت متوسط خودروهای عبوری از جاده‌های استان بوشهر در این مدت را ۸۳ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: ورودی و خروجی مرکز استان (محور چغادک- بوشهر و بالعکس) پرترددترین جاده استان بوشهر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تاکید کرد: همچنین رفت و برگشت محورهای بوشهر- دیر و بوشهر-گناوه در رتبه‌های بعدی هستند.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۳۳۶ کیلومتر انواع بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از طریق ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، سه سیستم توزین در حال حرکت و ۴۸ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان بوشهر مورد پایش برخط است.

کد خبر 56332
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار