پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
خلیج فارس متلاطم است/ ورود سامانه بارشی جدید به استان بوشهر
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه بارشی به استان از روز شنبه خبر داد و گفت: طی امروز و فردا خلیج فارس متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی وزش باد و تلاطم دریا در نواحی جنوبی استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه وضعیت جوی نسبتاً آرامی برای استان پیش‌بینی می‌شود اضافه کرد: با ورود سامانه بارشی جدید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه وقوع بارش پراکنده باران، وزش باد و تلاطم دریا دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده در استان بوشهر آسمان کمی ابری همراه با غبار محلی، در مناطق جنوبی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، در سواحل مرکزی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ و فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل جنوبی امروز تا ۱۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 56333
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار