جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
افزایش ۶۳ درصدی مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر
بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از افزایش ۶۳ درصدی مأموریت‌های اورژانس ۱۱ استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون از سه هزار و ۵۷۶ تماس برقرار شده با مرکز ۱۱۵ هزار و ۱۹۲ تماس در استان منجر به انجام مأموریت شده است.

وی از افزایش ۳۰ درصدی مأموریت‌های ترافیکی در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: ۳۱۵ مأموریت ترافیکی و ۸۷۷ مأموریت غیر ترافیکی از ابتدای طرح امداد نوروزی تا امروز انجام شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای طرح نوروزی تا امروز آمار فوتی‌های ترافیکی و غیر ترافیکی نسبت به سال قبل با کاهش چشمگیر ۳۸ درصدی مواجه است.

موسوی در خصوص ارائه خدمات در ایستگاه‌های سلامت اورژانس در سطح استان گفت: پرسنل اورزانس در پایگاه‌ها و ناوگان امدادی سطح استان بوشهر در تمامی ایام نوروز به مسافران و هم استانی‌های عزیزمان خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت و تیم‌های اورژانس با آماده‌باش و استقرار در کنار جاده‌ها، امدادرسانی را به نحو بهتری برنامه‌ریزی کرده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در این ایام اورژانس هوایی، ۳ دستگاه موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس نیز برای ارائه خدمات به هم‌وطنان در حال آماده‌باش قرار دارند.

موسوی با اشاره به فعالیت و مشارکت ۴۵۵ نیروی اورژانس در طرح نوروزی استان بوشهر اضافه کرد: از مجموع پایگاه‌های اورژانس، ۱۸ پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی و ۳۸ پایگاه جاده‌ای است.

وی پیش‌بینی موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارتقای و بهبود سطح خدمات ارائه‌شده به مسافران نوروزی را از دیگر خدمات این مدیریت در استان بوشهر عنوان و خاطرنشان کرد: در زمان حاضر یک پزشک به‌صورت ۲۴ ساعت در ستاد حضور دارد و مردم می‌توانند در صورت بروز هرگونه خطری با ستاد هدایت و مراکز پیام مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرند.

کد خبر 56341
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار