جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
قدم‌های محکمی برای حل مشکلات مردم برداشته می‌شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت موارد مد نظر مردم را پیگیری می‌کنیم تا قدم‌های محکمی برای حل مشکلات برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت سال جدید اظهار داشت: مطالعه طرح توسعه بندر دیلم و بندر ریگ انجام شده که در سال جدید شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود که البته در سالی که گذشته کلنگ زنی طرح توسعه بندر گناوه و لایروبی بندر ریگ را داشتیم که می‌تواند برای فعالیت بازرگانی مردم منشأ خیر باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در شمال استان بوشهر نیز کلنگ‌زنی پروژه بزرگ صنعت فولاد را انجام شد و در کنار آن پیگیر پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای نفت بودیم که موافقت آن گرفته شد و در حال حاضر مقدمات آغاز فرایند اجرایی آن در دست اقدام است.

وی گفت: موضوع شناورهای مسافری خارک به بوشهر و گناوه در دست پیگیری بود که خوشبختانه منابع آن تأمین شده و مراحل پایانی در حال طی شدن است.

جمیری یادآور شد: اعتبار قابل توجهی برای شبکه فاضلاب خارک تأمین شده که بزودی عملیات آن اجرایی می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مناقصه فاضلاب جنوب شهر بوشهر انجام شده که در تلاشیم عملیات اجرایی آن در سال جدید انجام شود.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال با کمک دستگاه‌های اجرایی آنچه که باید انجام گیرد را مرور خواهیم کرد و با جدیت موارد را پیگیری می‌کنیم تا قدم‌های محکمی برای حل مشکلات مردم برداشته شود.

کد خبر 56345
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار