شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
ناوگان اورژانس گناوه به موتور آمبولانس تجهیز شد
بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از تجهیز ناوگان اورژانس ۱۱۵ گناوه به موتور آمبولانس خبر داد.

سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای بهترین خدمت‌رسانی به مردم در ایام تعطیلات و تداوم خدمت‌رسانی در تمام ایام، ناوگان اورژانس ۱۱۵ گناوه به موتور آمبولانس تجهیز شد.

وی تصریح کرد: اورژانس پیش بیمارستانی از شروع طرح نوروزی که شروع آن از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بود خدمات‌رسانی کرده و این مهم تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد.

موسوی تصریح کرد: شهرستان گناوه از مقاصد مسافری پر تردد است که اورژانس با افزایش ظرفیت پتانسیل پایگاه، ایستگاه سلامت و موتور آمبولانس بهترین شرایط را برای خدمات درمانی فراهم کرده است.

وی بابیان اینکه در شرایط عادی ۱۰ آمبولانس روزانه برای مأموریت‌های شهری و جاده‌ای گناوه اعزام می‌گردد، گفت: در پیک زمان شلوغی شهر و نوروز، روزانه ۳۰ اعزام صورت گرفته که در استان رتبه سوم به خود اختصاص داده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود هم‌وطنان وضعیت جوی مقاصد مسافری و جاده‌های پرتردد را از اخبار پیگیری کنند تا ان‌شاءالله سفری شاد توأم با سلامتی داشته باشند.

رشد ۱۰۰ درصدی مأموریت‌ها

موسوی اظهار داشت: سوم فروردین‌ماه سال جاری شاهد نرخ رشد بیشتر از ۱۰۰ درصدی مأموریت‌های اورژانس گناوه بودیم که آمار قابل‌توجهی است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر با اشاره به بیشترین اعزام در ۲۹ اسفندماه تشریح کرد: سوم فروردین نسبت به روز گذشته مأموریت‌ها هفت درصد کاهش یافته است و از طرفی تراکم اتومبیل‌ها تأخیرهایی را در رسیدن آمبولانس بر بالین مصدوم در برخی مسیرهای شهر گناوه ایجاد کرده که با اعزام موتور آمبولانس این مشکل را تا حد زیادی حل کردیم.

کد خبر 56354
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار