جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۳۱ هزار زائر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی اعزام شدند
بوشهر- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اعزام ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر زائر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به تاریخ آغاز و پایان راهیان نور عمومی و دریایی سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر اظهار داشت: حرکت زائرین راهیان نور عمومی از ۲۰ اسفند ماه تا دوم فروردین با پذیرایی ۲۰ هزار نفر زائر در اردوگاه فاطمه الزهرا و یادمان شهدای شرق کارون صورت گرفت و در راهیان نور دریایی نیز سه هزار نفر زائر از استان از ۱۷ اسفند ماه تا ۲ فروردین شرکت کردند.

وی با اشاره به تاریخ آغاز و پایان راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر بیان کرد: زائرین دانشجوی استان از اول اسفند ماه تا ۲۰ اسفند ماه با اعزام هزار نفر و راهیان نور دانش آموزی نیز از تاریخ ۱۶ آبان تا ۲۴ آذرماه با اعزام سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز برادر و چهار هزار نفر خواهر به پایان رسید.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، در پایان با اشاره به وضعیت شبکه خادمین و مؤسسه‌های مردم نهاد در جهت خدمت رسانی به زائرین تصریح کرد: در اردوی راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی استان بوشهر به ازای هر ۱۰ روز ۱۰ نفر خادم به زائرین خدمات رسانی می‌کردند و.

وی خاطرنشان کرد: در راهیان نور عمومی نیز که از ۲۰ اسفند ماه تا دوم فروردین ادامه داشت حداقل ۶۰ نفر خادم به این زائرین خدمات ارائه می‌دادند.

کد خبر 56382
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار