جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
۳ انتصاب جدید در فنی و حرفه ای استان بوشهر انجام شد
بوشهر- با حکم مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، سه انتصاب جدید در حوزه مدیران ستادی آموزش فنی و حرفه ای بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر صبح شنبه در مراسم معارفه مدیران جدید فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: اجرای مطلوب اهداف و سیاست‌های سازمانی و بهبود کیفی فرآیندهای آموزشی باید با جدیت دنبال شود.

عبدالمجید دراهکی بیان داشت: با شناسایی ظرفیت‌های منطقه و ابعاد آموزش‌های فنی و تخصصی در مراکز و برنامه ریزی دقیق در اجرای آموزش‌ها مطابق با نیاز بازار کار می‌توان شاهد توسعه اشتغال در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود تلاش شود که رسالت سازمانی را با مهارت آموزی به افراد جویای کار فاقد مهارت برای ایجاد شغل و ارتقای مهارت شاغلین در صنایع و کارخانجات دنبال کرده و با ایجاد مراکز جوار و بین کارگاهی و آموزش در محیط کار واقعی با رویکرد ارتقا کمیت و کیفیت در مسیر بهبود مستمر گام برداریم.

دراهکی تاکید کرد: رشد و گسترش آموزش‌های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه در سایه وفاق، همدلی و همراهی همکاران محقق می‌شود و اجرای این مهم موجب توسعه و بالندگی صنایع، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان بوشهر می‌شود.

در این نشست مهدی فرامرزی به عنوان معاون اداری و پشتیبانی، حنیف کریمی به عنوان رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت و صبیه فرجادی به عنوان رئیس مؤسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

در این نشست از جلیل زارع، مهدی فرامرزی و فریبا خنسیر مدیران سابق معاونت اداری و پشتیبانی، سنجش و ارزشیابی مهارت و مؤسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه‌ای بوشهر قدردانی شد.

کد خبر 56383
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار