پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه درگذشت مادر شهید بیژن گرد را تسلیت گفت
بوشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر گرانقدر «سردار شهید بیژن گرد» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت بانوی مؤمنه مرحومه حاجیه خانم مکیه غریبی والده گرانقدر «سردار شهید بیژن گرد» را تسلیت و تعزیت گفت.

در این پیام خطاب به خانواده معظم سردار رشید سپاه اسلام «شهید بیژن گرد» آمده است: درگذشت بانوی مکرمه مومنه حاجیه خانم مکیه غریبی، مادر گرانقدر سردار رشید سپاه اسلام شهید بیژن گرد، از حماسه سازان نبرد مستقیم با امریکای متجاوز در ۱۶ مهر ۱۳۶۶، موجب تألم و تأثر خاطر شد.

شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند، آنها با شهامت و توکلی بی مثال در راه اسلام و پاسداری از وطن در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و استکبار جهانی، مردانه ایستادند و از جان خود گذشتند و با خون ارزشمند خود،
ریشه‌های درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند تا پایدار و استوار چون سرو همیشه سبز باقی بماند.

آنها رفتند و به دیدار محبوب و معبود ازلی شتافتند تا ما امروز بتوانیم با امنیت و آسایش کامل و در سایه سار پربرکت نظام اسلامی بمانیم و جامعه‌ای منتظر را برای ظهور خورشید عالمتاب هستی، حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده سازیم و بدین سان درس ولایت مداری را با خون خود به ما آموختند تا با تمام توان مدافع حریم ولایت باشیم.

تربیت شهدا به قصد تداوم راه شهادت‌طلبان و ترسیم مسیر حرکت رو به رشد نسل جوان و نوپای انقلاب اسلامی برای دستیابی به اهداف والای نظام مقدس اسلامی، هنری است که بانوان زینبی و مادران و همسران فاطمی شهدا با تأسی از مکتب عاشورا، با درایت و استقامت، یگانه میدان‌دار آن هستند و همانا این خواهران و مادران شهدا بودند که برادران و فرزندان جوان و نوجوان خود را برای حضور در جبهه‌ها و میادین نبرد حق علیه باطل آماده برای دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی می‌کردند تا در مقابل دشمن غدار و قلدر، سینه سپر کنند و یک وجب از خاک مقدس این سرزمین پاک و مقدس به دست دشمن متخاصم نیفتد.

یقیناً اجر ایثار و از خودگذشتگی شما خانواده معظم شهدا بویژه مادران شهدا با خداوند سبحان خواهد بود و ما توان اندک خود را در قالب جملات شکسته به پاس تقدیر و تشکّر از شما در طبق صدق و اخلاص نهاده ایم تا بگوییم به یادتان هستیم پس شما نیز به یاد ما باشید که قطعاً ادامه این مسیر جز با دعای خیر شما میّسر نمی‌باشد.

اینجانب با نهایت تأسف و تأثر درگذشت جانسوز این بانوی مؤمنه صبور و الگوی پایداری و استقامت، مادر گرانقدر سردار شهید والامقام بیژن گرد را به بیت معزز ایشان صمیمانه تسلیت و تهنیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و همنشینی بر خوان کریمانه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

برادر شما دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 56388
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار