شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
تعاونی مرزنشینان برای مهار تورم در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر مهارم تورم را یک وظیفه عمومی برای مسئولان دانست و گفت: راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان برای مهار تورم در استان بوشهر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در جمع مدیران استان بوشهر ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه کالاها در تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود اضافه کرد: بسیاری از این موارد می‌توان برای کاهش تورم در استان انجام داد و زمینه افزایش و رشد تولید را فراهم کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان در سال گذشته اظهار داشت: دشمنان در سال گذشته جنگ ترکیبی در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی علیه ملت و نظام اسلامی ایران راه انداختند که با تدبیر مقام معظم رهبری و اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خنثی شد و توطئه دشمنان شکست خورد.

فرصت‌های خوب برای سال جدید

وی با بیان اینکه سال گذشته دشمنان خارجی، ضد انقلاب، و کشورهای مختلف علیه انقلاب و نظام اسلامی وارد جنگ شدند گفت: اگر این نوع جنگ علیه هر کشوری بکارگیری می‌شد بدون شک شکست می‌خورد ولی ایران اسلامی، قوی‌تر و مستحکم‌تر شد و اقتدار آن افزایش یافت.

استاندار بوشهر ادامه داد: طبق وعده الهی در آیات قرآن کریم حق بر باطل غلبه می‌کند و در جنگ ترکیبی سال گذشته، با اراده خداوند متعال، پیروزی از آن ملت ایران و دشمنان در این تهاجم ناکام شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ فرصت‌های مهمی در استان بوشهر برای اجرا در سال جدید فراهم کرد خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در اواخر سال گذشته در استان بوشهر رقم خورد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت بود و طرح‌های مهمی به تصویب رسید.

اجرای مصوبات سفر

وی از اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت خبر داد و بیان کرد: رئیس جمهور و دولت با سخاوت آیت‌الله رئیسی، تمام خواسته‌های مطرح شده در سفر به استان بوشهر را مصوب کرد و از ابتدای سال ۱۴۰۲ مصوبات این سفر اجرایی شده است.

استاندار بوشهر فعال شدن همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: امسال طرح‌ها و برنامه‌های مهمی با حرکت جهادی و انقلابی در استان بوشهر آغاز می‌شود و خدمت همراه با مجاهدت باید در دستور کار همه مسئولان و کارکنان قرار گیرد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه استانداری به‌عنوان نماد حاکمیت در جامعه مطرح است گفت: همه اجزای حاکمیت تحت تأثیر استانداری قرار دارد و این مجموعه لکوموتیو توسعه و پیشرفت استان بوشهر است و این مجموعه امسال فعال‌تر از سال گذشته با مجاهدت تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ادامه داد: هر چند کنترل تورم در سطح ملی مطرح و تحت تأثیر شرایط ملی است ولی در این راستا برای مهار تورم در استان می‌توان اثرگذار باشیم که نمونه بارز آن راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان و نقش آن در زندگی مردم است.

کد خبر 56408
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار