جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
روزانه در دلوار به ۳ برابر جمعیت شهر خدمات‌دهی می‌شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در شهر دلوار با حداقل امکانات توانسته ایم به بیش از سه برابر جمعیت شهر روزانه خدمات ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان تنگستان اظهار داشت: امنیت مسافران نوروزی و توجه ویژه به مسائل فرهنگی جز اهداف مدیریت کلان شهرستان تنگستان بوده که در این ایام به صورت یک امر ضروری مدیریت و انجام خواهد گرفت.

وی با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و مقارن شدن آن با ایام نوروز بیان کرد: مقوله فرهنگی و فرهنگ سازی و نگهداشت حرمت این ماه مبارک یک امر ضروری است و با هنجار شکنان برخورد خواهد شد.

فرماندار تنگستان افزود: با یک مدیریت جامع، فضایی امن و سالم را برای همه مسافران نوروزی و شهروندان عزیز ارائه خواهیم کرد.

برخورد با هنجارشکنان

وی ایجاد فضای معنوی و فرهنگی را در ماه مبارک رمضان یک امر مهم دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مراسم ترتیل خوانی، پخش اذان صبح و ظهر و مغرب، برگزاری نماز جماعت و برگزاری مسابقات گوناگون برای کودکان و نوجوانان در ایام نوروز در ساحل دلوار انجام گیرد.

لطفی خاطرنشان کرد: در شهر دلوار با حداقل امکانات توانسته‌ایم بیش از سه برابر جمعیت شهر روزانه خدمات ارائه دهیم.

فرماندار تنگستان ضمن تذکر به تمامی هنجار شکنان و فروشندگان مجتمع‌های تجاری در امر کشف حجاب گفت: با عاملان و برهم زنندگان نظم و امنیت و نیز فروشندگان و مهمانان نوروزی که کشف حجاب کرده‌اند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

لزوم رعایت شئونات

وی توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و احتیاط را یک امر ضروری دانست و بیان کرد: ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی، لازم است گشت‌ها در مسیرهای پر تردد بیشتر شود.

وی در ادامه تاکید کرد: فروشندگان در مجتمع‌های تجاری دلوار شئونات اسلامی را رعایت کنند که در صورت مشاهده توسط نیروهای امنیتی و دستگاه‌های متولی آن واحد تجاری پلمب خواهد شد.

لطفی گفت: از زحمات تمامی اعضای شورای اداری شهرستان تنگستان به ویژه بخشداران دلوار و مرکزی و معاونین فرمانداری تنگستان برای بازدید شبانه روزی در امر خدمات و تسهیلات سفر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

تقویت خدمات‌دهی به مسافرین

بخشدار دلوار نیز ضمن عرض سلام و تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان و تشکر بابت هماهنگی‌های خوب به عمل آمده توسط همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی شهرستان و بخش جهت رفاه حال مسافرین نوروزی بیان داشت: متأسفانه بعضاً برخی مسائل و موضوعات مختلف و ناهنجاری‌هایی در ساحل و مجتمع‌های تجاری دلوار از قبیل کشف حجاب و روزه خواری و … اتفاق می‌افتد که در شأن مردم این خطه شهید پرور و دلاورخیز نیست.

عبدالرضا عالی‌پور اضافه کرد: لازم است برنامه ریزی منسجم‌تری برای برطرف کردن این مشکلات و ناهنجاری‌های به وجود آمده صورت بگیرد.

کد خبر 56416
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار