شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۸۳ درصد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر پرداخت شد
بوشهر- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۸۳ درصد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر پرداخت شد.

رسول زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های عمرانی استان بوشهر ابلاغ شد که در مجموع ۸۳ درصد آن پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه از اعتبارات ابلاغی یاد شده ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آن به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر پرداخت شد ادامه داد: یکی از بهترین سال‌های اخیر از ابتدای برنامه ششم توسعه برای استان بوشهر به ثبت رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات عمرانی یاد شده پول نقد به پروژه‌های عمرانی تزریق شد گفت: در سنوات قبل بخش زیادی یا حداقل نیمی از اعتبارات تخصیصی استان بوشهر به‌صورت اسناد خزانه اسلامی بوده است.

زارعی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای تأمین اعتبار برای تسریع در اجرا پروژه‌های عمرانی استان بوشهر فراهم شده است افزود: این مهم با راهبری استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اهتمام دستگاه‌های اجرایی زمینه به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم فراهم کرده است.

کد خبر 56427
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار