پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
۳ شهرستان فارس در وضعیت نارنجی قرار دارند
شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: سه شهرستان‌ اقلید، سروستان و اوز در وضعیت نارنجی و ۱۸ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید حسینی با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی نقشه کرونا در استان فارس، هم اکنون ۱۸ شهرستان فارس شامل شیراز، خرم بید، پاسارگاد، نی ریز، استهبان، لارستان، گراش، لامرد، مهر، جویم، قیر و کارزین، جهرم، فیروزآباد، کوار، کوه چنار، خرامه، کازرون و رستم نیز در وضعیت زرد کرونایی بوده و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش زمینه‌های انتقال بیماری در ایام نوروز به دلیل دید و بازدیدهای خانوادگی و سفرهای هموطنان افزود: با توجه به تداوم چرخه‌های انتقال بیماری کرونا در سطح کشور، نیاز است مردم در این ایام هوشیارانه اقدام کرده و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ایام نوروز را با سلامت سپری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده در خصوص فعالیت مراکز ارائه خدمات سلامت در طول تعطیلات آغاز سال، مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا در استان نیز در این ایام فعال بوده و پذیرای مردم و مسافران نوروزی هستند.

حسینی از مردم استان فارس و مهمانان نوروزی خواست تا در صورت بروز علائم کرونا، به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا مراجعه کرده و از شدت یافتن بیماری پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه نباید کرونا را به عنوان یک اپیدمی پایان یافته تلقی کنیم، پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی را ضروری خواند.

کد خبر 56432
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار