جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در ایران است
بوشهر- معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در ایران است.

به‌گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر شالبافیان عصر یکشنبه در نشست با رؤسای جوامع حرفه‌ای گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بوشهر، بعد از تهران، بوشهر جذاب ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در کشور است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: تغییر در حوزه گردشگری بوشهر شروع شده و باید در زمینه تعریف رویداد با تکیه بر میراث ناملموس فرهنگی این استان تلاش شود.

وی ادامه داد: بعضی از پروژه‌های بوشهر را پیگیری کردیم که به نتایج خوبی رسیدیم و قطعاً آینده گردشگری بوشهر بسیار خوب خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در ادامه این نشست بیان کرد: در حال حاضر بین مردم و مسئولین استان گردشگری در اولویت قرار گرفته است و با هلدینگ‌هایی خوبی تفاهم کردیم که برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به طور ویژه در زمینه گردشگری ساحلی بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

اسماعیل سجادی‌منش یاد آور شد: نسبت به سال گذشته فضا هموارتر شده و با در نظر گرفتن تمام جوانب استقبال خوبی از استان بوشهر شده است.

کد خبر 56437
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار