جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
شهرستان گناوه میزبان ۲ میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده است
گناوه- گناوه به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور، در پنج روز اول فروردین سال جاری میزبان بیش از ۲ میلیون نفر از مهمانان و مسافران نوروزی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان گناوه از مهمترین شهرستان‌های گردشگر پذیر در کشور است که سالانه میلیون‌ها مسافر به آن سفر می‌کنند و از جاذبه‌های بی نظیر آن بهره می‌برند.

این شهرستان به عنوان قطب گردشگری استان بوشهر نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می‌شود.

امسال نیز سفرهای نوروزی به شهرستان گردشگر پذیر گناوه افزایش یافته و در نخستین روزهای تعطیلات سال نو حضور مسافران و گردشگران به خصوص در بازار و ساحل این بندر گسترده و چشمگیر است.

شهرستان گناوه میزبان ۲ میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده است

افزایش حضور مسافران نوروزی

فرماندار گناوه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و متقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن اظهار داشت: از یکم تا پنجم فروردین ۲ میلیون مسافر و گردشگر نوروزی به شهرستان گناوه سفر کرده‌اند.

محمدتقی صفری افزود: ملاک و شاخصه آمار ورودی جمعیت هموطنان به این شهرستان در تعطیلات نوروز، اسکان در مدارس، هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌های مبله، بوستان‌ها، سواحل شهرهای گناوه، بندر ریگ، روستاهای ساحلی و پارکینگ‌ها بوده است.

آب و هوای مناسب بهاری، ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شده ورود گردشگران و مهمانان نوروزی در پنج روز اول فروردین به ۲ میلیون نفر برسد وی با اشاره به اینکه آب و هوای مناسب بهاری، ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شده ورود گردشگران و مهمانان نوروزی در پنج روز اول فروردین به ۲ میلیون نفر برسد افزود: انتظار می‌رود این میزان مسافر و گردشگر در روزهای آینده افزایش یابد.

صفری گفت: شهرستان گناوه با توجه به سایت تجاری و همچنین ساحل بکر و زیبا یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب شده و سالانه پذیرای میلیون‌ها نفر مسافر از اقصی نقاط کشور است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار شهرداری آماده خدمتگزاری و مهیا کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح شهر بویژه در خیابان‌های منتهی به بازار و ساحل، از شهروندان انتظار داریم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

شهرستان گناوه میزبان ۲ میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده است

به گفته علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، شهرستان گناوه در کنار شهرستان بوشهر و دیلم دارای بیشترین میزان اسکان مسافران نوروزی در تعطیلات امسال بوده است.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد افزایش میزان حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گناوه باشیم.

کد خبر 56449
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار