پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
۴۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان کنگان بهره‌مند شده‌اند
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: چهار هزار نفر از خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در هشت روز گذشته بهره‌مند شده‌اند.

حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بی‌شائبه پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان بوشهر به‌خصوص در این ایام قابل ارج و تقدیر است.

وی تصریح کرد: آمار مراجعین درمانگاه عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ الی ۶ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار نفر بوده است.

ملکی زاده اضافه کرد: در هشت روز گذشته بیش از چهار هزار نفر از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شده‌اند که شامل ۲ هزار و ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه عمومی، ۸۵۰ نفر مراجعه‌کننده به اورژانس، ۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده به بخش تصویربرداری شامل ام آر آی، سی‌تی‌اسکن و رادیولوژی، ۴۰۰ نفر مراجعه‌کننده به آزمایشگاه، ۱۷۵ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه تخصصی کوثر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد و ضمن اهدای شاخه گل و تبریک سال نو به پرسنل و بیماران بستری در این بیمارستان، در جریان وضعیت ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

۴۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان کنگان بهره‌مند شده‌اند

در این بازدید محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و تعدادی از مسئولین واحدهای این مرکز درمانی حضور داشتند.

کد خبر 56461
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار