جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی ضروری است
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: به‌کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مدیرعامل و مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری بزرگ و مهمی انجام شده و نقش ویژه‌ای در اقتصاد و تولید ناخالص ملی کشور دارد.

وی توسعه صنایع پایین دستی مجتمع‌ها و صنایع پارس جنوبی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: پالایشگاه‌های مختلف، صنایع پتروشیمی و تأسیسات مستقر در پارس جنوبی سالانه بین ۷۰ تا ۸۰ میلیارد دلار برای کشور ثروت تولید می‌کنند.

استاندار بوشهر امنیت منطقه پارس جنوبی را مطلوب دانست و افزود: بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی بر اساس مصوبات هیئت دولت و تأکیدات رئیس جمهور یک ضرورت است.

محمدی‌زاده توجه به مطالبات مردم در منطقه پارس جنوبی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام مهار تورم و رشد تولید منطقه ویژه پارس جنوبی نقش مهمی در این عرصه دارد.

وی با اشاره به تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر گفت: از این میزان اعتبار پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات وزارت نفت شامل هزار میلیارد تومان از محل مجتمع‌های پتروشیمی و چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هم از وزارت نفت تأمین شده است.

کد خبر 56464
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار